Co należy wiedzieć przed delegowaniem pracownika

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. O ile wyjazd jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria które są planowane przez: inicjatywa Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.